Emisiile
Motoarele Kubota din seria BG sunt proiectate pentru aplicații unde se cere o turatie constanta la 1500 rotatii/minut numai. Motoarele Kubota de tip BG au fiabilitate si durabilitate superioara. Regulatorul de turatie electronic, vine pe motor in formula standard de configurare a motorului, special integrat într-un carter extrem de rigid combină cele mai bune performanțe la un nivel de zgomot minim. La aceasta putere, Kubota este singurul producator din lume care are regulator electronic de turatie in echiparea standard. Este un motor exceptional, extraordinar de exact in functionare. El se detaseaza clar fata de alte motoare Diesel, din clasa lui.
Motoare Diesel cu noxe de evacuare curate. Fara NOXE
Unul dintre angajamentele majore a lui Kubota a fost întotdeauna dezvoltarea unui motor cu gaze de evacuare curate. Kubota a fost primul producător din lume pregatit pentru a trece reglementările US CARB ULGE pentru motoarele sub 19 kW. Kubota produce motoare care au fost certificate, si sunt si în prezent certificate (produse) în conformitate cu toate reglementările de emisii din întreaga lume.
E-TVCS (Trei Sisteme de ardere Vortex)
Extrem de eficiente, sistem de ardere interna de tip E-TVCS (Trei Sistem de ardere Vortex), situat într-un piston special conceput, cu o adâncitură concava pe supape , produce un ideal amestecul aer / carburant prin crearea a trei vortexuri (fluxuri de aerdere) în camera de ardere. Acest lucru duce la o mai bună evacuare a fluxului mixt de aer – gaz , temperatura de admisie a aerului fiind mai mică și mai eficienta a combustiei.
Sistemul KUBOTA a super bujiei incandescente
Pentru a porni motorul la temperaturi scazute, acest sistem, nu este necesar la temperaturi de peste 5C , insa el vine ca dotare standard. De exemplu, la -20 C (Celsius), motorul va porni doar dupa un timp de preincalzire de 10 de secunde .